Márka története

IPANEMA

MINDIG ÚJ. MINDIG IPANEMA

2001

 

Több mint 20 éve az Ipanema elindult hogy megtalálja helyét a Világban. Útját olyan emberek egyengették, akik szenvedéllyel tekintenek az újdonságokra és nyitottak rá. Ziraldo alkotta meg az Ipanema első logóját, a brazil fény és vidámságból merítve.

 

 

 

 

 

 

 

 

2002

2002-ben Gisele Bündchent a világhírű modellt kérték fel a márka szóvivőjének. A gyümölcsöző kapcsolat már a kezdetektől sikeresnek bizonyult a Brazil nemzeti hagyományok egyediségéből adódó kreatív stílusnak köszönhetően.

2007

Bevezetésre került a “csak Ipanema által” szemlélet, miszerint a márkát egyedivé teszi az anatómiailag kialakított szandál, egyedi lenyomatok, egyedi kollekciók és apró részletek sokasága.

2010

Lenny Niemeyer

Lenny Niemeyer-el való partnerkapcsolat tette lehetővé az Ipanema berobbanását a divat világába. Az Ipanema volt a Brazil divathetek hivatalos támogatója 2010 és 2014 között. 


 

 

 

 

 

 

2011

Követve az akkori divat trendeket, bevezették az Ipanema Unique kollekciót.

 

 

 

2012

Kiemelkedően fontos év az Ipanema történetében. Bevezetésre került az új logó és ezzel egyidőben új modelleket is terveztek. Az alap termékekre új szemmel tekintettek és megszületett az Ipanema Charm modell és a Switch Straps.

2013

Ebben az évben csatlakozott a céghez Mana Bernsrdes tele új innovációs ötletekkel.

2014

Februárban megnyílt a Casa Ipanema, mely egy tökéletes hely arra, hogy a vásárlók közelebb kerüljenek a márkához.

2015

 

A kevesebb az elegánsabb mottóval alakult meg az Ipanema with Starck kollekció. Az Ipanema márka partnerségre lépett az egyik legismertebb dizájnerrel Philippe Starck-el annak érdekében, hogy egy minimalista portfóliót alkossanak, mely a modern elegancia és kifinomult ízlés ötvözése.

A kollekció ötvözi az Ipanema bohóságát, játékosságát és Starck maximalizmusát annak érdekében, hogy a dolgokat tökéletessé tegye az inteligensebb, egyszerűbb, elegánsabb lábbelikért.