Ingyen szállítás 19.990 Ft felett!
Ingyen szállítás 19.990 Ft felett!

Ipanema Anatomic papucsot adunk AJÁNDÉKBA, ha vásárlásod meghaladja a 30.000 forintot és kosaradban van legalább egy női lábbeli!

Márka története

IPANEMA

MINDIG ÚJ. MINDIG IPANEMA

2001

 

Több mint 20 éve az Ipanema elindult hogy megtalálja helyét a Világban. Útját olyan emberek egyengették, akik szenvedéllyel tekintenek az újdonságokra és nyitottak rá. Ziraldo alkotta meg az Ipanema első logóját, a brazil fény és vidámságból merítve.

 

 

 

 

 

 

 

 

2002

2002-ben Gisele Bündchent a világhírű modellt kérték fel a márka szóvivőjének. A gyümölcsöző kapcsolat már a kezdetektől sikeresnek bizonyult a Brazil nemzeti hagyományok egyediségéből adódó kreatív stílusnak köszönhetően.

2007

Bevezetésre került a “csak Ipanema által” szemlélet, miszerint a márkát egyedivé teszi az anatómiailag kialakított szandál, egyedi lenyomatok, egyedi kollekciók és apró részletek sokasága.

2010

Lenny Niemeyer

Lenny Niemeyer-el való partnerkapcsolat tette lehetővé az Ipanema berobbanását a divat világába. Az Ipanema volt a Brazil divathetek hivatalos támogatója 2010 és 2014 között. 


 

 

 

 

 

 

2011

Követve az akkori divat trendeket, bevezették az Ipanema Unique kollekciót.

 

 

 

2012

Kiemelkedően fontos év az Ipanema történetében. Bevezetésre került az új logó és ezzel egyidőben új modelleket is terveztek. Az alap termékekre új szemmel tekintettek és megszületett az Ipanema Charm modell és a Switch Straps.

2013

Ebben az évben csatlakozott a céghez Mana Bernsrdes tele új innovációs ötletekkel.

2014

Februárban megnyílt a Casa Ipanema, mely egy tökéletes hely arra, hogy a vásárlók közelebb kerüljenek a márkához.

2015

 

A kevesebb az elegánsabb mottóval alakult meg az Ipanema with Starck kollekció. Az Ipanema márka partnerségre lépett az egyik legismertebb dizájnerrel Philippe Starck-el annak érdekében, hogy egy minimalista portfóliót alkossanak, mely a modern elegancia és kifinomult ízlés ötvözése.

A kollekció ötvözi az Ipanema bohóságát, játékosságát és Starck maximalizmusát annak érdekében, hogy a dolgokat tökéletessé tegye az inteligensebb, egyszerűbb, elegánsabb lábbelikért.

Nemzetközi terjeszkedés

A 2000-es évek közepére az Ipanema márka már nemcsak Brazíliában, hanem világszerte is ismertté vált. Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában is egyre több üzletben jelentek meg az Ipanema papucsok.

Környezetvédelmi elkötelezettség

Az Ipanema termékek sokkal többet képviselnek, mint csupán a divat. A márka elhivatott környezeti és etikai kérdésekben, amelynek célja, hogy megőrizzük a Föld természetes szépségét az elkövetkező generációk számára.

Az Ipanema termékek:

- 100%ban újrahasznosítható anyagból készülnek

- 100%ban Vegán, azaz semmilyen állati eredetű anyagot nem tartalmaz (a The Vegan Society™ által igazolva)

- 30%-ban újrahasznosított anyagok felhasználásával készültek

- a gyári hulladék 99%a újrahasznosul

- etikus munkahelynek minősülő gyárban készülnek

- 100%ban phtalátmentes anyagból készül

Az Ipanema márka tehát nemcsak a divatos és kényelmes papucsok gyártására összpontosít, hanem elkötelezett a környezetvédelem és a fenntarthatóság mellett is, folyamatosan keresve az újabb és jobb megoldásokat a környezeti hatások minimalizálására.

2024

 

 

 

2024-ben a világhírű énekesnő, Shakira lesz az Ipanema márkanagykövete.

Shakira, aki nemcsak sikeres művész, hanem sikeres vállalkozó is, tökéletesen megtestesíti az Ipanema alapvető értékeit. Ezek az értékek közé tartozik a nők megerősítése, a mindennapi elszántság ünneplése és az inspiráció az önfelfedezés felé vezető úton.

Az Ipanema Sempre Nova kollekció, amelynek jelentése "Mindig új", öt különböző stílust mutat be. Minden dizájn a divat és a trend fúziója, megtestesítve a modern nő szellemét.

Shakira kifejezve izgatottságát, az együttműködés kapcsán így nyilatkozott: "Örömmel jelentem be ezt az együttműködést és csatlakozom az Ipanema-hoz egy olyan kampányban, amely a nők útjait hivatott kiemelni, és fontos üzenetet hordoz minden nő számára, hogy értékeljék minden lépésüket, amit önmaguk és álmaik felé tesznek."